نحوه فسخ خدمات:

مجموعه ی دیبا قبل و بعد از خرید خدماتی نظیر راهنمایی در انتخاب عدسی، فریم و حتی تعیین شماره چشم را ارائه می کند لذا هرزمان نیازی به اطلاعات بیشتر و یا سوالی داشتید ، از طریق راه های ارتباطی پایین با ما در ارتباط باشید:

[wpforms id=”551″]

تلفن تماس :
۰۲۱-۲۶۷۶۱۹۷۳
۰۲۱-۲۶۷۶۱۹۶۵

شماره واتساپ(فقط برای پیام) :
۰۹۱۲۸۹۲۰۲۳۹

اینستاگرام :
@diba_eye_care

همچنین خدمات پس از فروش دیبا برای مشتریان عزیزی که از ما سفارش می دهند به شرح زیر است:
کلیه ی عدسی ها و فریم های انتخابی که در بخش خرید، لیبل اصل بودن را دریافت کرده اند شامل ضمانت اصالت کالا را شامل می شوند.
تمامی سفارشات به غیر از عدسی های سفارشی و طبی که نیاز به تراشکاری و شخصی سازی دارند، شامل ۷ روز ضمانت برگشت دیبا هستند.

مرجوعی عدسی های نمره دار تنها در صورتی است که صرفا شماره ثبت شده، به اشتباه تولید شده باشد.
درصورتی که محصول دریافتی قبل از باز شدن و قبل اینکه از پلمپ خارج شود دچار ایراد فنی باشد نیز شامل شرایط بازگشت کالا می شود ولی این در صورتی است که کالا دچار اصابت و ضربه خارجی نشده باشد.
درصورتی که در شهرستان هستید و کالا دچار ضربات خارجی میباشد این مسئولیت به عهده ی شرکت پست ایران می باشد و دیبا مسئولیتی در این قبال ندارد.
بدیهی است که اگر به هردلیلی شرایط شما خارج از موارد گفته شده باشد، دیبا هیچ مسئولیتی در قبال خدمات و کالاهای فروخته شده ندارد.